18 Haziran 2011 Cumartesi

"Bu koşullarda çalışamam !"



Konyaspor Teknik Direktörü Yılmaz Vural, kulübe verilen transfer yasağıyla ilgili cezada değişiklik olmadığını belirterek, "Bu şartlar altında çalışmam mümkün gözükmüyor" dedi. Vural, Milli Takım Teknik Direktörlüğüne talip olduğunu söyledi.
A Milli Takım Teknik Direktörü Gus Hidink'in kalıp kalmayacağıyla ilgili belirsizlik devam ederken, Hollandalı teknik adamın gidişine bağlı olarak, yeni teknik direktörün kim olacağı sorusu da sorulmaya başlandı.

Fatih Terim'in milli takımdan ayrılışının ardından Radyospor'a Milli Takım teknik direktörlüğüne adayım açıklaması yapan Yılmız Vural, yine milli takım için en ömenli aday olduğunu söyledi.

''Sıra bana geldi; bu milli takımın başında Yılmaz Vural olmalı.'' diyen tecrübeli teknik adam, "Milli takım teknik direktörlüğü için elbette hâla kendimi en önemli aday olarak görüyorum. Yaşımla, tecrübemle,yabancı dilimle bu işe adayım. Ama benim adaylığım espiri konusu oldu. Milletin ağzına düştük. Fakat ben yine inatla söylüyorum. Bu milli takımın başında Yılmaz Vural olmalı. Sıra bana geldi. Biz yıllardır bu futbolun içerisinde neler gördük neler. Öğrenmemiz gereken her şeyi dibine kadar öğrendik. Milli Takım teknik direktörlüğüne yine talibim." şeklinde konuştu.

HIDDINK HEP MUALLAKTA

Guus Hiddink'in tutarlı olmayan tavırlar sergilediğini belirten Vural, "Hiddink hep muallakta. Rusya'dan gelirken de aynı şeyi yaptı. Giderken de aynı şeyi yapıyor. Hoş bir davranış değil. Mademki bu ülkeye geldi. Opsiyonlu bir sözleşme yaptın, Chelsea'nin teklifini kabul etmemen lazım. Bu federasyon senin sadece teknik direktörlüğüne değil, adamlığına da güvenmiş. Buna rağmen sen çelişkili beyanlar veriyorsan bu çok yakışıksız." diye konuştu.

MİLLİ TAKIMLA BU KADAR OYNANMAZ

Hiddink'in dürüstçe fikrini beyan etmesi gerektiğini savunan Yılmaz Vural, "Geldiği günden beri seçtiği kadroya sokaktaki insanlar gülüyor. Çıkardığı kadroyu kimse beğenmiyor.'' diyerek şöyle devam etti:

''Oynattığınız futbol son derece ibtidai. Önceki dönemlerde herkes takımın oyununu çoşkuyla oynatırken, Hiddink döneminde bundan eser yok. Aldığınız paralar, 5 - 6 - 8 - 10 kimse milyon euro kimse bilmiyor. Meclise kadar gitmiş. Bu ülke bu kadar fedekârlık yapmış, siz diyorsunuz ki Chelsea'ye gidiyorum.

Menajeri gitmiyor diyor. Çıkın dürüstçe gidiyorum deyin. Ama tazminat var. Bunun peşinde. Abramovic için 5 milyon euro nedir ki hemen verir. Hiddink'e yakıştıramıyorum. Bu ülkenin milli takımıyla bu kadar oynanmamalı."

KONYASPOR'UN CEZASI DEĞİŞMİYOR, TRANSFER YAPAMAYACAK

Yılmaz Vural son olarak Konyaspor'la devam etmeyeceğini belirtti ve "Konya'dan bir haber aldım. FIFA, 2 transfer dönemini kapsayan bir bölümde Konyaspor'a verdiği transfer yasağını değiştirmeyecekmiş. İtiraz kabul edilmedi. Yani eldeki futbolcularla devam edilecek. Bu ceza 2 sene değil. 2 transfer dönemini bu yaz ve önümüzdeki kış dönemini kapsıyor. Bu koşullarda benim çalışmam mümkün gözükmüyor." dedi.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails