25 Temmuz 2010 Pazar

Zafer Biryol & Altan Aksoy Birlikteliği

Zafer Biryol'un Konya Şeker transferi üzerine yazma gereği duydum bu yazıyı.Lige yeni çıkan bir takımdan Gol kralı olmuştu Zafer,Konyaspor'dan.

O performansın 2 önemli ismi;Asistleri yapan Altan Aksoy Galatasaray'a,golleri atan Zafer ise Fenerbahçe'ye transfer olmuştu.Altan'ın Galatasaray'da kötü performas sergilediğini düşünmemiştim o vakitler belki de özel sorular Gerets ile onun arasını açmıştı,olgun bir orta saha evresinde idi uzun süre o formayı giyebilirdi.Ancak şimdi diniz bir kafayla olaylara özet geçtiğimizde Altan'ın o mevkiide devamlılığı olmuş olsa,o sezon Gerets ile sol çizgiden parlayan şimdilerde 10 numaralı kaptanlık vazifesini yerine getirmeye çalışan birisi Arda Turan,yakın arkadaşı Cafercan Aksu gibi Konya Şekerspor'da olacaktı kim bilir?


Galatasaray'dan ayrılışı üzerine konuyla ilgili olarak "Ben Galatasaray'da kalsaydım ilk 11'de oynardım. Daha genç yaşta Galatasaray'a gelseydim sabrederdim ancak benim sabredecek bir konumum yoktu. Artık futbolu nerede oynadığım değil, ne kadar oynadığım, iyi oynadığım önemli benim için. Bunları düşünerek zaman kaybetmeden ayrılma kararını verdim, kararımdan da mutluyum." dedi,çünkü 30 yaşını devirmişti belki de haklıydı bekleseydi ne olurdu,Ayhan Akman konumunda kalır mıydı bilinmez?

Geçirdiği periyodik sakatlıklar sebebiyle sarı-lacivert formayı nadir giyen Zafer'in Kadıköy'den öte Anadolu'ya dönüşü uzun olmadı.Sadece 3 maçta giydiği o formayı,yeşil-beyazlı Burasaspor forması ile değişti ancak sakatlığı onu bırakmamıştı yine.


Altan'ın forma giydiği Rizespor'a yol alan Zafer burada da pek forma şansı bulamadı.Altan'ın Mersin İY transferi onu da oraya sürükledi nedense ? Mersin'de az da olsa istikrar yakalayan Zafer 30 maçta 16 gol kaydetti ve Konyaspor'a geldiği şehrin takımı Altay'a dönme kararı aldı.Altay'da genç ve istikrarlı forvetlere iyi bir yedek olan Kral,bu sezon krallık tacını giydiği şehre Konya'ya dönüyor.Konya Şekerspor'da yeşil beyaz forma ile izleyeceğiz O'nu ama Altan yok,Altan'da Zafer'in ligi TFF 2.Lig'de Kırmızı Grupta Eyüpspor formasıyla mücadele edecek.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

TÜRK FUTBOLU FUTBOL OYNAMAYA ÇALIŞAN YETENEKLİ,İZ BIRAKAN FUTBOLCULARI BİR ÇIRPIDA KAYBEDER,BEN ALTANIN İYİBİR ANTRÖNÖR VE İYİ BİR ALTYAPI HOCASI OLABİLECEĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM.

dla dedi ki...

Ben Altan Aksoy, sitedeki yazınıza tesadüfen rastladım. Ben ne Mersin'de kadrodışı kaldım ne de Eyüpspor la bir problemim oldu.Kamuoyunu bilgilendirirken daha iyi araştırma yapmanızı önemle rica ederim.

ortabek dedi ki...

Teşekkürler, Altan Bey düzeltmeleri yaptık. Başarılarınızın devamını dileriz.

Related Posts with Thumbnails