2 Ocak 2011 Pazar

Bakırköy'den Ajax'a !


Bloga epeyce uzun zamandır ilişemiyorum, bayağı soğudu benden...
Aras Özbiliz'den bahsedeyim biraz da dedim, açtım tozlu kaplı, nemden kokmuş sayfaları...

Yabancı bir TV kanalında gördüm, oyunun beğendim, hafif kavruk geldi gözüme siması. "Özbiliiss , Özbiliiss ..." diye bağırıyordu ecnebi spiker. Sonunda "İstanbul.." dedi tümcesinin sonuda. Çehresinden Aras isminin sebebi belli oluyordu doğu topraklarımızdandı. Birkaç sorgu sualden sonra Bakırköy'den Amsterdam'a yol aldığını öğrendim.

9 Mart 1990'lı yani 20'sini doldurmak üzere, haberdar değildim daha önce. Çoğu gurbetçi kardeşimizin oyunundan haberim olur, gerek yerinden gerek dolaylı olarak.

Neyse köken mevzuuna kıyısından değinelim de milli takım mevzuatıyla ilgili çekincemeler de aydınlığa yol alsın. Ermeni ebeveyne sahip kardeşimiz bu. Ailesi zamanında İstanbul'da yaşamış.

Son olarak Ermenistan Milli Takımının takibinde imiş kararını daha vermemiş.Alta da bir video iyi gider...


Transfermarkt'dan nasıl gözüküyor... Aras Özbiliz
Aras Özbiliz

Doğum tarihi: 09.03.1990
Doğduğu il: Istanbul -
Yaş: 20
Boyut: 1,76
Uyruk: - Hollanda
- Türkiye
Pozisyon: Orta saha - Sol Ofans Orta Saha
Ayak: sol ayak
Piyasa değeri: 98.500 TL
50.000 €

2 yorum:

Mehmet Koksal dedi ki...

Adam ne oynuyor ya. Bunu da elden kaçırırlarsa yazık olur milli takıma İnsallah bizim takım bu oyuncuya sahip çıkar...

turkusev dedi ki...

ismini ilk defa sizden duydum.videosunu izledim güzel futbol oynuyor.Galatasarayin Scout ekibi Aras Özbiliz bulacak degil ya.
31 yasindaki mutu 31 yasindaki necatiyi bulurlar ancak

Related Posts with Thumbnails