3 Kasım 2011 Perşembe

İbrahimovic'in Barca Günleri

"Ona bağırdım ve 'Senin t...ağın yok!' dedim ve büyük ihtimalle daha ağır sözler de söyledim. Daha sonra ekledim: 'Mourinho'yu düşünerek kendini mahvediyorsun! Cehenneme kadar yolun var!'. Tamamen delirmiştim. Eğer Guardiola'nın yerinde olsaydım, kesinlikle korkardım."

"Soyunma odasındaki atmosfer benim için oldukça sessizdi. Messi, Iniesta ve Xavi her zaman söylenenleri itiraz etmeden kabulleniyordu. Okul çocukları gibiydiler. Ben böyle değilim ve böyle olamam."

"Messi farklı bir pozisyonda oynamak istiyordu. Merkez forvet olmak istiyordu ve istediğini aldı. Hocamla bir ilişkim yoktu. Benimle çok nadiren muhattap olurdu."

Zlatan İbrahimovic / AC Milan / Yakında Piyasaya Sunmaya Hazırladığı Otobiyografi Kitabından

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails